Вітаємо в інтернет-магазині меблів «Софіно»
  • Мова:
  • UA
  • RU
Терміново
зателефонувати?

Гарантійні умови у Дрогобичі

Гарантія присутня на всіх товарах!

  • Для того, щоб здійснити гарантійне обслуговування, Вам необхідно пред'явити представнику магазину чек про оплату товару, фото заводської етикетки товару або паспорта виробу;
  • Інтернет - магазин співпрацює з низкою виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, що виготовляється;
  • Для гарантійного звернення напишіть нам на електронну пошту [email protected], або зателефонуйте нам (098) 303-11-22, (099) 303-11-22, (073) 303-11-22.

Обмін або повернення протягом 14 днів:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов:

  • Заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
  • Збережено товарний вигляд і споживчі властивості;
  • Товар не використовувався, та не піддавався збірці (монтажу);
  • Ознайомтеся, будь ласка, з нашим публічним договором купівлі-продажу товарів.

Поверненню не підлягають наступні товари:

  • Пір'яно-пухові вироби (матраци, наматрацники, ковдри, пледи, подушки, білизна постільна та інший текстиль);
  • Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення: меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів та кольорів.
  • Корпусні меблі зі слідами збирання (монтажу).

Інструкція на випадок виявлення браку або гарантійного випадку.

  • Для звернення напишіть нам на електронну пошту [email protected], або зателефонуйте нам (098) 303-11-22, (099) 303-11-22, (073) 303-11-22.
  • Кожна подія спочатку потрапляє на перевірку керівництва, тому будьте впевнені, що Ваше звернення буде обов'язково розглянуто і вирішено в найкоротші терміни;
  • Коли Ваше звернення буде прийнято в роботу, Вам автоматично прийде смс-повідомлення.

Пам'ятка при отримання придбаних виробів:

  • Перевірте упаковку на наявність сколів і потертостей;
  • Переконайтеся в тому, що виріб укомплектований необхідною фурнітурою і кріпильними елементами;
  • Обов'язково дуже ретельно огляньте скляні деталі;
  • У відповідність до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії по товару виключно до повної передачі його Вам;
  • Будь ласка оглядайте відразу Ваше замовлення, в присутності експедитора.
^ Наверх