Гарантійні умови у Дрогобичі
Гарантія присутня на всіх товарах!
- Для того, щоб здійснити гарантійне обслуговування, Вам необхідно пред'явити представнику магазину чек про оплату товару, фото заводської етикетки товару або паспорта виробу;
- Інтернет - магазин співпрацює з низкою виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, що виготовляється;
- Для гарантійного звернення напишіть нам на електронну пошту [email protected], або зателефонуйте нам (098) 303-11-22, (099) 303-11-22, (073) 303-11-22.
Обмін або повернення протягом 14 днів:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов:
- Заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
- Збережено товарний вигляд і споживчі властивості;
- Товар не використовувався, та не піддавався збірці (монтажу);
- Ознайомтеся, будь ласка, з нашим публічним договором купівлі-продажу товарів.
Поверненню не підлягають наступні товари:
- Пір'яно-пухові вироби (матраци, наматрацники, ковдри, пледи, подушки, білизна постільна та інший текстиль);
- Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення: меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів та кольорів.
- Корпусні меблі зі слідами збирання (монтажу).
Інструкція на випадок виявлення браку або гарантійного випадку.
- Для звернення напишіть нам на електронну пошту [email protected], або зателефонуйте нам (098) 303-11-22, (099) 303-11-22, (073) 303-11-22.
- Кожна подія спочатку потрапляє на перевірку керівництва, тому будьте впевнені, що Ваше звернення буде обов'язково розглянуто і вирішено в найкоротші терміни;
- Коли Ваше звернення буде прийнято в роботу, Вам автоматично прийде смс-повідомлення.
Пам'ятка при отримання придбаних виробів:
- Перевірте упаковку на наявність сколів і потертостей;
- Переконайтеся в тому, що виріб укомплектований необхідною фурнітурою і кріпильними елементами;
- Обов'язково дуже ретельно огляньте скляні деталі;
- У відповідність до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії по товару виключно до повної передачі його Вам;
- Будь ласка оглядайте відразу Ваше замовлення, в присутності експедитора.