Вітаємо в інтернет-магазині меблів «Софіно»
  • Мова:
  • UA
  • RU
Терміново
зателефонувати?

Гарантійні умови у Подільську

Гарантія присутня на всіх товарах!

  • Для здійснення гарантійного обслуговування вам необхідно надати представнику магазину чек про оплату товару, фото заводської етикетки товару або паспорта виробу;
  • Інтернет-магазин співпрацює з виробниками, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції;
  • Для гарантійного звернення напишіть нам на електронну пошту [email protected],
    або зателефонуйте нам за номером 0800 33 04 19.

Обмін або повернення протягом 14 днів:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, за таких умов:

  • Заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
  • Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • Товар не використовувався та не піддавався збірці (монтажу);
  • Ознайомтеся, будь ласка, з нашим публічним договором купівлі-продажу товарів.

Поверненню не підлягають наступні товари:

  • Пухо-пір'яні вироби (матраци, наматрацники, ковдри, пледи, подушки, постільна білизна та інший текстиль);
  • Товари, виготовлені на індивідуальне замовлення: меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів та кольорів.
  • Корпусні меблі зі слідами збірки (монтажу).

Інструкція у випадку виявлення браку або гарантійного випадку.

  • Для гарантійного звернення напишіть нам на електронну пошту [email protected], або зателефонуйте нам за номером 0800 33 04 19.
  • Кожне звернення спочатку проходить перевірку керівництва, будьте впевнені, що ваше звернення буде обов'язково розглянуте та вирішене у найкоротші терміни;
  • Коли ваше звернення буде прийняте в роботу, вам автоматично надійде смс-повідомлення.

Пам'ятка при отриманні придбаних виробів:

  • Перевірте упаковку на наявність сколів та потертостей;
  • Переконайтеся, що виріб укомплектований необхідною фурнітурою та кріпильними елементами;
  • Обов'язково дуже ретельно огляньте скляні деталі;
  • Відповідно до законодавства України, ви можете пред'явити претензії до товару виключно до повної передачі його вам;
  • Будь ласка, оглядайте своє замовлення відразу у присутності експедитора.
^ Наверх